De mégis mekkora kölcsönt lehet felvenni ilyen jövedelmekkel?
Március 31-én egyesül a Budapest Bank és az MKB Bank a Magyar Bankholding által irányított hármas bankfúzió keretében, amelynek célja az ország legmodernebb, magyar tulajdonú pénzintézetének felépítése. Az egyesülés pontos menetrendjéről, az ügyfelek számára legfontosabb tudnivalókról a bankcsoport tájékoztató kampányt indított a gördülékeny ügyintézés érdekében.
Nagyszabású ügyféltájékoztató kampányt indított a Magyar Bankholding Csoport a Budapest Bank Zrt. és az MKB Bank Nyrt. 2022. március 31-i egyesülésével kapcsolatban. A két pénzintézet lakossági és vállalati ügyfelei számos kommunikációs csatornán minden változásra kiterjedő tájékoztatást kapnak a következő hetekben, beleértve az április 1. és 4. közötti átállási hétvégével kapcsolódó tudnivalókat is.
Nagyobb fiókhálózat
Az egyesült MKB Bank 66 városban, összesen 143 bankfiókkal és 184 db ATM-mel lesz jelen, ezzel az ügyfeleknek a korábbinál több helyszínen biztosítják a személyes ügyintézést és a megszokott magas minőségű kiszolgálást. Az egyesült bank az indulásától teljesen egységes termék- és szolgáltatáspalettát fog kínálni, egységes árazással és értékajánlattal.
A korábbi Budapest Bank fiókok arculata is megváltozik, és részben vagy egészben a jogutód MKB Bank logójával és egyéb arculati elemeivel működnek tovább. Valamennyi korábban megszokott kommunikációs csatornán (internetbankon, mobilappon, számlakivonaton, postai vagy elektronikus levélben stb.) is majd az MKB Bank saját adataival és logójával találkozhatnak az ügyfelek.
Zajlik az ügyfelek részletes tájékoztatása
2022. április 4-én az egyesült MKB Bank Nyrt. bankszünnapot tart, ezen a napon bankfiókjaink (a korábbi Budapest Bank Zrt., és a meglévő MKB Bank Nyrt. fiókok) zárva lesznek. A bankszünnapra az egyesülés miatt felmerülő technikai és informatikai átállások zavartalan lebonyolítása érdekében kerül sor. Az ügyfelek az átállási hétvégével kapcsolatos tudnivalókról a bankszámlakivonataik mellé csatolt levelekből, elektronikus levelekből, a Budapest Bank és az MKB Bank honlapjain és közösségi média felületein, a vállalatcsoport szakértőinek sajtónyilatkozataiból, valamint személyes kapcsolattartóikon és az ügyfélszolgálaton keresztül egyaránt tájékozódhatnak.
A Budapest Bank és MKB Bank egyesülésével járó informatikai és technikai átállások több rendszerünk működését is érinteni fogják, így elengedhetetlennek tartjuk, hogy ügyfeleink megfelelő tájékoztatást kapjanak ezzel kapcsolatban. Azért tettük hétvégére az átállást, hogy ügyfeleink ebből minél kevesebbet érezzenek, és ezt a most induló tájékoztató kampányunkkal is maximálisan segíteni kívánjuk. (...) Arra kérjük tehát a Budapest Bank és MKB Bank ügyfeleit, hogy kövessék figyelemmel a bank által küldött kommunikációkat a következő hetekben
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
– mondta Egerszegi Ádám, a Magyar Bankholding transzformációért felelős vezérigazgató helyettese. A 2023-ban megvalósuló teljes működési fúzió eredményeként mérlegfőösszeg alapján Magyarország második legnagyobb kereskedelmi bankja jön létre.
Az épülő szuperbank rugalmas, nemzetközileg is élenjáró digitális megoldásokat vezet be: jelenleg egy olyan új, digitális banki platformot fejlesztenek, amely korszakváltást jelent mind a technológia, mind az ügyfélélmény tekintetében. Az egyes termékek közötti átjárás és azok kombinálása sokkal egyszerűbbé, a konstrukciók pedig még inkább személyre szabhatóvá válnak. A létrejövő nagybank a teljes piaci spektrum lefedését és minden ügyfélszegmens kiszolgálását célozza, miközben jelentős hangsúlyt kap a lakossági, mikro-, kis- és középvállalati, valamint agrár ügyfeleinek nyújtandó új, modern, kedvező árazású termék- és szolgáltatási paletta biztosítása is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








