Egy brazil nő kedden egy bankfiókba tolta nagybátyja kerekesszékben, hogy hitelt vegyen fel a nevében.
A magyar munkavállalók 28 százaléka rendelkezik valamilyen lakáshitellel, és bő kétharmaduk igénybe venne olyan juttatást, ami hozzájárul a hitelük törlesztéséhez - derült ki egy friss kutatásból.
A béren kívüli juttatások hatékony eszközt jelenthetnek a munkavállalói elköteleződés javítására, és a dolgozók motiválására. A Trend Inspiration OTP Bank megbízásából készült kutatása megmutatta, hogy azok a munkavállalók, akik kapnak cafetéria juttatást, jelentősen elégedettebbek munkaadójukkal, mint azok, akik nem. Ugyanakkor a felmérés eredményei szerint nem mindegy milyen juttatásokat teszünk elérhetővé a munkavállalók számára.
Népszerű és motiváló a Lakáshitel-cafetéria
A Lakáshitel-cafetéria lehet az egyik leginkább motiváló béren kívüli juttatás a munkavállalók számára, derült ki a kutatásból. A lakáshitellel rendelkező munkavállalók 71 százaléka ugyanis igénybe venne egy ilyen juttatást, ha a munkáltatója biztosítaná számára. Sőt, minden harmadik munkavállaló, még új lakáshitel felvételét is megfontolná, ha a munkáltatója nyújtaná ezt juttatást.
A Lakáshitel-cafeteria egy 2014 óta adható, adómentes, béren kívüli juttatási forma, aminek segítségével a munkáltatók a dolgozóik lakáscélra felvett hitelének törlesztését támogathatják, ráadásul úgy, hogy mind a két fél jól jár. A Lakáshitel-cafetéria segítségével ugyanis a munkáltató hatékonyan, kevesebb ráfordításból több pénzt tud adni a dolgozójának. A munkavállaló pedig - az adómentességének köszönhetően - 100 forintnyi támogatásból 100-at megkaphat. Más, kedvező adózású cafetéria juttatás esetben ez az összeg jelenleg csak 74 forint lenne. A Lakáshitel-cafetéria további előnye, hogy akár cafetéria rendszeren kívül is adható.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök