Az MBH Bank közölte, hogy informatikai rendszereik korszerűsítése érdekében 2025. december 31. 22:00-tól 2026. január 04. 20:00 óráig egybefüggő bankszünnapot tartanak.
A magyar munkavállalók 28 százaléka rendelkezik valamilyen lakáshitellel, és bő kétharmaduk igénybe venne olyan juttatást, ami hozzájárul a hitelük törlesztéséhez - derült ki egy friss kutatásból.
A béren kívüli juttatások hatékony eszközt jelenthetnek a munkavállalói elköteleződés javítására, és a dolgozók motiválására. A Trend Inspiration OTP Bank megbízásából készült kutatása megmutatta, hogy azok a munkavállalók, akik kapnak cafetéria juttatást, jelentősen elégedettebbek munkaadójukkal, mint azok, akik nem. Ugyanakkor a felmérés eredményei szerint nem mindegy milyen juttatásokat teszünk elérhetővé a munkavállalók számára.
Népszerű és motiváló a Lakáshitel-cafetéria
A Lakáshitel-cafetéria lehet az egyik leginkább motiváló béren kívüli juttatás a munkavállalók számára, derült ki a kutatásból. A lakáshitellel rendelkező munkavállalók 71 százaléka ugyanis igénybe venne egy ilyen juttatást, ha a munkáltatója biztosítaná számára. Sőt, minden harmadik munkavállaló, még új lakáshitel felvételét is megfontolná, ha a munkáltatója nyújtaná ezt juttatást.
A Lakáshitel-cafeteria egy 2014 óta adható, adómentes, béren kívüli juttatási forma, aminek segítségével a munkáltatók a dolgozóik lakáscélra felvett hitelének törlesztését támogathatják, ráadásul úgy, hogy mind a két fél jól jár. A Lakáshitel-cafetéria segítségével ugyanis a munkáltató hatékonyan, kevesebb ráfordításból több pénzt tud adni a dolgozójának. A munkavállaló pedig - az adómentességének köszönhetően - 100 forintnyi támogatásból 100-at megkaphat. Más, kedvező adózású cafetéria juttatás esetben ez az összeg jelenleg csak 74 forint lenne. A Lakáshitel-cafetéria további előnye, hogy akár cafetéria rendszeren kívül is adható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








