Több hazai hitelintézet is reagált az Európai Központi Bank (EKB) kamatemelésére. Betéti és hitelkamatok is emelkedtek - írja a Világgazdaság.
A lap szerint komoly esély van a magyarországi szempontból legfontosabb két deviza a svájci frank és az euró felértékelődésére a következő 2 hónap folyamán, mivel az inflációs nyomás hatására könnyen elképzelhető minkét deviza esetében a kamatemelés.
Miért nőnek a devizahitelek kamatai?
A lap véleménye szerint a ma irányadó svájci jegybanki alapkamat emelése 0,25 százalékról júniusban történhet meg a 0,50 %-os szintre. Az energiaárak tartós emelkedése az euró kamatszint emelését hozhatja júliusban. Kamatemelés közvetlenül megdrágítja a hazai forrásszerzést, így a mostani devizahitelek kamatai tovább növekedhetnek.
Mennyit törleszt a frankhiteles, ha emelkedik a svájci frank alapkamata?
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








