Az idei első kilenc hónapban tovább zsugorodott a lízingpiac, és 35 százalékos visszaesést produkált. A két évvel korábbi időszakhoz képest viszont 78 százalékos a csökkenés. A tendencia ellenére azonban a flottakezelő cégek helyzet jónak mondható, a flotta részesedése az összkihelyezésen belül megduplázódott - írja a Világgazdaság.
Lévai Gábor, a Magyar Lízingszövetség főtitkára ugyanakkor elmondta, hogy az új szerződések száma mindössze csak 30 százalékkal esett viszza. A lízingcégek által kezelt összállományban is csak 10 százalékos visszaesést tapasztaltak, ami nem nevezhető drasztikusnak.

Ma már minden ötödik ügyfél késedelmesen tud fizetni, és a válság előtti szinthez képest négy-hatszorosára emelkedett a tartósan nem fizető kliensek száma.
A járműüzletág könyvelte el a legnagyobb visszalépést (30 százalék) az idei évben. Ugyanakkor a cégautók aránya az új szerződéseknél jelentősen nőtt. A flottakezelő vállalatok részesedése pedig az összkihelyezésen belül duplájára emelkedett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








