Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivője a Magyar Televízió Este című műsorában elmondta, hogy a bankoknak, a pénzügyi lízingcégeknek és a biztosítótársaságoknak kell bankadót fizetniük, a takarékszövetkezeteknek nem - írja a Napi Gazdaság.
Az évi 200 milliárd forint befizetésének alapjairól és mikéntjéről még tárgyalnak a pénzügyi vezetők és a nemzetgazdasági miniszter, az összeg a költségvetésbe folyik majd be.
Ez nem egy megcímkézett összeg lesz - mint ahogyan több európai ország tervei közt szerepel -, tehát nem egyetlen célra kívánja felhasználni a kormány, hanem például a foglalkoztatás növelésére vagy a gazdaság élénkítésére - mondta a szóvivő.
A szektor említett szereplőit arra kéri a kormány, hogy vegyék ki jobban a részüket a közteherviselésből, ennek eszköze lehet a bankadó. Míg az EU országaiban csak később, addig Magyarországon akár már júliusban bevezethetik a különadót.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








