Az OTP-re panaszkodott a legtöbb ügyfél, a feketelista élén mégis más áll!

2010. január 15. 08:47

A pénzügyi felügyelethez érkező panaszok egy év alatt megháromszorozódtak, az ügyfelek többségének a követhetetlenül változó törlesztőrészletekből lett elege. Méretéhez képest az AXA Bankra panaszkodtak a legtöbben, szakértők szerint a magatartási kódexet bojkottáló pénzintézetet megleckézteti a felügyelet - írja a Magyar Nemzet.

A bankok és a pénzügyi vállalkozások tevékenysége miatt rengeteg ügyfélpanasz érkezik a PSZÁF-hoz. 2009 harmadik negyedévében 68,2 %-kal többen fordultak a felügyelethez, mint egy évvel korábban. A negyedéves statisztikák szerint az ügyfelek 1747 alkalommal nehezményezték a bankok tevékenységét.

A legtöbb panasz az OTP Bankot érte, tevékenységüket 404 esetben kifogásolták az ügyfelek, őket követi a Raiffeisen Bank, harmadik helyen az Erste található. Az összehasonlíthatóság kedvéért a listát úgy állították össze, hogy figyelembe vették a bankok piaci részesedését, ügyfélszámát.

A pénzügyi vállalkozásokkal szemben 496 megkeresés érkezett, ami az előző évi adat négyszerese. A legtöbb panasz a hitelezéshez kapcsolódott, az ügyfelek leggyakrabban a törlesztőrészletek emelkedése miatt elégedetlenkedett.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. december 16. 20:45
A Népszabadság Egyesület több éve az Európai Unió teljes területére kiterjedő védjegyoltalommal rend...
Kasza Elliott-tal  |  2025. december 16. 16:20
Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a he...
Holdblog  |  2025. december 16. 13:47
Idén befejezem az alapkezelést, amit bő 25 éve kezdtem el. Én indítottam el az ország első abszolút...
Bankmonitor  |  2025. december 15. 15:41
A magyar dolgozók átlagosan 41-42 éves korban döntenek úgy, hogy végre komolyan veszik a nyugdíj-meg...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 17. szerda
Lázár, Olimpia
51. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. december 16. 20:32