Gyorshír! Összeomlott a K&H rendszere! + FRISS INFORMÁCIÓK

2009. december 7. 13:09

A T-Mobile rendszerének pénteki meghibásodása után egy újabb nagy céget ért utol a balszerencse. A Portfolio.hu úgy tudja, hogy gyakori zavarokat tapasztalnak az ügyfelek a K&H Bank rendszerében.


A legfrissebb: Reagált a K&H Bank! Biztonságban vannak a betétek!

A K&H honlapja szerint az e-banki szolgáltatás 15:20 -16:30 között nem lesz elérhető.


Központi szerverleállás történt a K&H Banknál a mai napon - tudta meg a Portfolio.hu. Jelenleg sem megy, illetve akadozik a kiszolgálás az internetes bankolásban, fejetlenség uralkodik több fiókban és esetenként a pénzkiadó automaták, az ATM-ek sem működnek tökéletesen.

A Portfolio.hu értesült olyan ügyfélről, akinek számlájáról - legalábbis látszólag - kétszer emelte le a rendszer egy reggeli kártyás vásárlás összegét, fennakadásokat tapasztaltak az ügyfelek a Flórián téri, illetve a Deák téri fiókban is a kiszolgálás során, a bank telecentere pedig többször is elérhetetlennek bizonyult.


Bezöldültek! Jönnek a K&H zöld bankfiókok!


Több fiókban nem tudják megmondani az ügyfeleknek a pontos számlaegyenlegüket, és gyakran az ATM-ek is helytelenül közlik ezt az információt. A zavart az alkalmazottak szerverleállással indokolták, néhány vélemény szerint jó esetben a ma délután folyamán rendeződnek majd a problémák, de elképzelhető, hogy csak holnapra áll helyre a kiszolgálás.

 

Az e-bank nyitóoldala 13.40-kor a következő információt adta(Forrás: ebank.khb.hu)

A Pénzcentrum kiküldött munkatársa a K&H Flórián téri (Budapest, III. kerület) fiókjában 13.22-kor a következőt tapasztalta: a sorszámosztó gépre ragasztva egy nyomtatott üzeneten az szerepelt, hogy bizonyos számlaműveleteket csak a számlavezető bankfiókban tudnak végrehajtani. Az ügyintéző -kérdésünkre- azt javasolta, hogy az ügyfél hívja fel a K&H TeleCentert.

A K&H TeleCenter főmenüje működik, de belépés után azt az információt adja, hogy a telefonos lakossági ügyfélszolgálatnál hosszabb várakozási időre kell számítani. 

A telefonos ügyfélszolgálat szerint - a sok ügyfél számára- ma esedékes hitel-törlesztőrészletek levonása még nem történt meg, de -a tájékoztatás szerint- a délután folyamán újra megpróbálják levonni a pénzt az ügyfelek számlájáról. A TeleCenter munkatársa elmondta, hogy rendszerük már helyreállt, várhatóan 15-16 óra között már az e-bank is használható lesz. 

Ha a törlesztőrészletek levonása mégsem történik meg, akkor rendszerprobléma miatt nem számolnak fel késedelmi kamatot azoknak az ügyfeleknek, akiknek a pénz egyébként rendelkezésre állt a számlán.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 24. péntek
Gellért, Mercédesz
38. hét
Szeptember 24.
Kutatók éjszakája
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?