A T-Mobile rendszerének pénteki meghibásodása után egy újabb nagy céget ért utol a balszerencse. A Portfolio.hu úgy tudja, hogy gyakori zavarokat tapasztalnak az ügyfelek a K&H Bank rendszerében.
A legfrissebb: Reagált a K&H Bank! Biztonságban vannak a betétek!
A K&H honlapja szerint az e-banki szolgáltatás 15:20 -16:30 között nem lesz elérhető.
Központi szerverleállás történt a K&H Banknál a mai napon - tudta meg a Portfolio.hu. Jelenleg sem megy, illetve akadozik a kiszolgálás az internetes bankolásban, fejetlenség uralkodik több fiókban és esetenként a pénzkiadó automaták, az ATM-ek sem működnek tökéletesen.
A Portfolio.hu értesült olyan ügyfélről, akinek számlájáról - legalábbis látszólag - kétszer emelte le a rendszer egy reggeli kártyás vásárlás összegét, fennakadásokat tapasztaltak az ügyfelek a Flórián téri, illetve a Deák téri fiókban is a kiszolgálás során, a bank telecentere pedig többször is elérhetetlennek bizonyult.
Bezöldültek! Jönnek a K&H zöld bankfiókok!
Több fiókban nem tudják megmondani az ügyfeleknek a pontos számlaegyenlegüket, és gyakran az ATM-ek is helytelenül közlik ezt az információt. A zavart az alkalmazottak szerverleállással indokolták, néhány vélemény szerint jó esetben a ma délután folyamán rendeződnek majd a problémák, de elképzelhető, hogy csak holnapra áll helyre a kiszolgálás.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A Pénzcentrum kiküldött munkatársa a K&H Flórián téri (Budapest, III. kerület) fiókjában 13.22-kor a következőt tapasztalta: a sorszámosztó gépre ragasztva egy nyomtatott üzeneten az szerepelt, hogy bizonyos számlaműveleteket csak a számlavezető bankfiókban tudnak végrehajtani. Az ügyintéző -kérdésünkre- azt javasolta, hogy az ügyfél hívja fel a K&H TeleCentert.
A K&H TeleCenter főmenüje működik, de belépés után azt az információt adja, hogy a telefonos lakossági ügyfélszolgálatnál hosszabb várakozási időre kell számítani.
A telefonos ügyfélszolgálat szerint - a sok ügyfél számára- ma esedékes hitel-törlesztőrészletek levonása még nem történt meg, de -a tájékoztatás szerint- a délután folyamán újra megpróbálják levonni a pénzt az ügyfelek számlájáról. A TeleCenter munkatársa elmondta, hogy rendszerük már helyreállt, várhatóan 15-16 óra között már az e-bank is használható lesz.
Ha a törlesztőrészletek levonása mégsem történik meg, akkor rendszerprobléma miatt nem számolnak fel késedelmi kamatot azoknak az ügyfeleknek, akiknek a pénz egyébként rendelkezésre állt a számlán.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








