Hiába igyekezett Barack Obama amerikai elnök törvényekkel is letörni a szarvát a hitelintézetek egyoldalú szerződésmódosításainak, a panaszok áradata csak nem akar lankadni.
Tegnap Sheldon Whitehouse, Rhode Island demokrata szenátora több hitelkártya-tulajdonos sirámait is végighallgatta, melyek horrorisztikus praktikákról számoltak be a hitelintézetek köreiben.
Az NBC beszámolója szerint egyik panaszos szerint a bank 30 százalékra emelte az üzleti hitelkártyájának éves kamatát, anélkül, hogy valaha is késedelembe estek volna a befizetéssel. Hogy hogyan történhetett ez? Hogy a bank egyszerűen leszállította a a hitelkeretet alig 2-300 dollárral magasabb szintre, mint amennyi hitele a cégnek volt. Majd egy másik ügyintéző ránézett az egyenlegre és azt mondta: "Hiszen csaknem teljesen kihasználták a hitelkeretüket!" És megemelték a kamatot.
Egy másik ügyfél arról panaszkodott, hogy spórolni akart és nem használta a hitelkártyáját, erre megszüntették. Mintha az az ügyfél, aki nem akar eladósodni, nem is menne emberszámba a cégnél.
Whitehouse szerint a bankokat felügyelő szenátusi bizottság kezében komoly hatalom van és ameddig ők nem gyakorolnak nyomást, addig nem fognak a bankok maguktól megváltozni. A szenátor javasolta, hogy a bankok fogadják el: azon állam törvényei alapján működnek, ahol a kártyatulajdonos lakik, nem pedig a bank székhelye szerinti államban. Már ez a lépés önmagában milliókkal csökkentené a hitelkártya-tulajdonosok kamatfizetési kötelezettségeit.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell