Új vizekre evezne a Tesco: online divatáruházat készül nyitni, hogy betörjön az online ruházati boltok évről évre bővülő piacára.
Az internet óriási előnye, hogy szinte végtelen áruválasztékot lehet rajta felsorakozatni. Míg egy átlagos üzletben legfeljebb 60-70 különböző női felső fér el a térben, addig egy online áruházban semmi nem akadályozza meg készítőket abban, hogy akár 600 darabot is felvonultassanak, melyekre méret, szín, gyártó, stílus és ár szerint is rákereshetünk.
Recesszió ide vagy oda, a hatalmas árkedvezményeket felvonultató online boltok virágzanak. A Tesco tervéhez hasonló Asos honlapján keresztül például az előző hat hónap során 1,2 millióan vásároltak valamit, a forgalom pedig 108 százalékkal emelkedett.
Pedig a nehéz gazdasági helyzet komolyan alávágott a kiskereskedelmi áruházláncoknak is. A forgalom nagy részét az élelmiszerek teszik ki, ezek körében is egyre inkább hódítanak a diszkont- illetve az olcsóbb sajátmárkás termékek. Bár a Tesco a karácsonyi időszakban 5 százalékos forgalomnövekedést regisztrált, a divatrészleg messze nem teljesített olyan jól, az internetes forgalmazásból pedig szinte teljesen kimaradt.
Pedig az internetes divatházak előtt szép jövő áll. Tavaly Nagy-Britanniában az összes ruházati forgalom alig négy százaléka zajlott az interneten keresztül, de ez is 30 százalékos növekedés az egy évvel korábbi szinthez képest. A szakértők szerint az internetes ruhavásárlások aránya 2016-ig 13 százalékra emelkedik.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Tesco jó néhány divatmárka termékeit forgalmazza majd, alsóneműket és egyéb alapruházati termékeket viszont nem. Hogy mennyire új területre lép ezzel az áruházlánc, azt Richard Brasher kommunikációs igazgató szavai is bizonyítják, melyek szerint az oldal dizájnja elül majd minden eddigi honlapjuk kinézetétől.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








