Co-branded kártya kedvezmény nélkül? A magyarokat nem könnyű átverni...

Pénzcentrum
2008. október 22. 10:00

60 ezerrel csökkent Magyarországon a co-branded kártyák száma az első félévben. Egyesek szerint azért mert itthon még csak kialakulóban van ez a piac. Ennek ellenére vannak akik sikeresnek tartják a co-branded programot, van olyan bank, amelyik a jelenleg elérhető kártyák mellé most tervez újat piacra dobni - írja a Napi Gazdaság.

A Cetelem például már eddig is 9 partnerrel ad ki ilyen kártyát, és bár a számuk és a növekedési ütem ügyfelenként változó, több olyan is van, amivel már átlépték a 100 ezres határt a darabszámot illetően.

A Citibanknál ezzel szemben inkább a nagy ügyfelekre hajtanak, a Malév, a T-Mobile és a Shell vállalatokkal közösen kiadott kártyák teszik ki a hitelkártyás ügyfelek felét. A növekedési ütem itt is eltérő, de annyi biztos, hogy a bank elégedett.

Csalódott viszont a Takarékbank, akinek mindössze két co-branded kártyás partnere van, amiből az egyik most indult, a másik viszont évek óta nem fejlődik. A Citibank szerint viszont az érdeklődés egyre növekszik az utóbbi időszakban, mind a bankok, mind pedig a partnercégek részéről.

Sokan viszont komoly problémának értékelik, hogy a partnercégek nem mindig tesznek valós programot vagy kedvezményt a kártya mögé, ami így negatív hatással van a piacra. Az ügyfeleknek ugyanis két dolog fontos, az egyik, hogy milyen név szerepel a kártyán, a másik pedig a kedvezmények, előnyöket, amiket biztosítani tudnak.

PC BLOGGER & PODCASTER
Bankmonitor  |  2024. március 2. 17:32
A kölcsönök részbeni előtörlesztésével csökkenthetjük a teljes visszafizetendő összeget, hiszen keve...
Kasza Elliott-tal  |  2024. március 2. 16:38
Nem vettem és nem adtam el semmit. Osztalékot öt cégtől is kaptam: T, NWBI, OHI, PFC, ABBV.Változáso...
Holdblog  |  2024. március 2. 09:07
Sose becsüld alá a piac és a technológia erejét! Azon tengerentúli olaj- és gázcégek, amelyek az új...
Összkép  |  2024. március 1. 19:03
A vezető globális elemző intézetek anyagaiból összeáll egy kép arról, hogy milyen elvek szerint kezd...
Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Óriásit húzott a magyar Kickstarter: ilyen lehetőség kevés alkalommal lesz 2024-ben, most bárki élhet vele

Ahogy Jeff Bezos, az Amazon alapítója híres mondása is szól: "A márkád az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy ott.”

NAPTÁR
Tovább
2024. március 2. szombat
Lujza
9. hét
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
A diákok 97% kedvezménnyel, a 27 év alattiak 92% kedvezménnyel regisztrálhatnak! Gyere Te is!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. március 2. 19:16
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem