60 ezerrel csökkent Magyarországon a co-branded kártyák száma az első félévben. Egyesek szerint azért mert itthon még csak kialakulóban van ez a piac. Ennek ellenére vannak akik sikeresnek tartják a co-branded programot, van olyan bank, amelyik a jelenleg elérhető kártyák mellé most tervez újat piacra dobni - írja a Napi Gazdaság.
A Cetelem például már eddig is 9 partnerrel ad ki ilyen kártyát, és bár a számuk és a növekedési ütem ügyfelenként változó, több olyan is van, amivel már átlépték a 100 ezres határt a darabszámot illetően.
A Citibanknál ezzel szemben inkább a nagy ügyfelekre hajtanak, a Malév, a T-Mobile és a Shell vállalatokkal közösen kiadott kártyák teszik ki a hitelkártyás ügyfelek felét. A növekedési ütem itt is eltérő, de annyi biztos, hogy a bank elégedett.
Csalódott viszont a Takarékbank, akinek mindössze két co-branded kártyás partnere van, amiből az egyik most indult, a másik viszont évek óta nem fejlődik. A Citibank szerint viszont az érdeklődés egyre növekszik az utóbbi időszakban, mind a bankok, mind pedig a partnercégek részéről.
Sokan viszont komoly problémának értékelik, hogy a partnercégek nem mindig tesznek valós programot vagy kedvezményt a kártya mögé, ami így negatív hatással van a piacra. Az ügyfeleknek ugyanis két dolog fontos, az egyik, hogy milyen név szerepel a kártyán, a másik pedig a kedvezmények, előnyöket, amiket biztosítani tudnak.
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A mostani gazdasági helyzetbe szinte bármit megtennénk, hogy spóroljunk, azonban sokan tapasztalhatják azt, hogy hiába igyekeznek, még így is elfolyik a pénz a bankszámlájukról.
Közösségi finanszírozással adnák ki újra a 2012-es év gyerekkönyvét, a Dobozvárost.
A vállalkozásunk sikere rengeteg dolgon múlhat, nem elég az ötlet, bizony kemény munkát kell fektetni a sikerbe.
-
Jó, ha tudjuk: ezek az árulkodó jelek, ha csalók akarják megszerezni a pénzünket
Az OTP szakértője szerint a legprofibb próbálkozást is felismerhetjük néhány apróságról.
-
Több mint 30 ezer tonna élelmiszert mentettek meg a kidobástól
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
-
Fellendült a tőkebevonás a cégeknél
Túlélés, beruházás, felvásárlás – a Hiventures tőkével támogatja.
- Megérkeztek az első szlovák nehézfegyverek Ukrajnába
- Jelentősen magasabb szőlőárakat tart indokoltnak az agrártárca - a nap hírei
- Újabb magyar érem a római úszó Európa-bajnokságon
- Milák Kristóf és Márton Richárd is döntős 200 méter pillangón
- Kiderült, hogyan élnek az állami milliókkal az otthonfelújítók
- Sokkoló látvány a turistáknak is: ide vezet az olaszországi aszály
Portfolio Future of Finance 2022
Energy Investment Forum 2022 - A MEKH szakmai támogatásával
Private Health Forum 2022


