15 °C Budapest

Co-branded kártya kedvezmény nélkül? A magyarokat nem könnyű átverni...

Pénzcentrum
2008. október 22. 10:00

60 ezerrel csökkent Magyarországon a co-branded kártyák száma az első félévben. Egyesek szerint azért mert itthon még csak kialakulóban van ez a piac. Ennek ellenére vannak akik sikeresnek tartják a co-branded programot, van olyan bank, amelyik a jelenleg elérhető kártyák mellé most tervez újat piacra dobni - írja a Napi Gazdaság.

A Cetelem például már eddig is 9 partnerrel ad ki ilyen kártyát, és bár a számuk és a növekedési ütem ügyfelenként változó, több olyan is van, amivel már átlépték a 100 ezres határt a darabszámot illetően.

A Citibanknál ezzel szemben inkább a nagy ügyfelekre hajtanak, a Malév, a T-Mobile és a Shell vállalatokkal közösen kiadott kártyák teszik ki a hitelkártyás ügyfelek felét. A növekedési ütem itt is eltérő, de annyi biztos, hogy a bank elégedett.

Csalódott viszont a Takarékbank, akinek mindössze két co-branded kártyás partnere van, amiből az egyik most indult, a másik viszont évek óta nem fejlődik. A Citibank szerint viszont az érdeklődés egyre növekszik az utóbbi időszakban, mind a bankok, mind pedig a partnercégek részéről.

Sokan viszont komoly problémának értékelik, hogy a partnercégek nem mindig tesznek valós programot vagy kedvezményt a kártya mögé, ami így negatív hatással van a piacra. Az ügyfeleknek ugyanis két dolog fontos, az egyik, hogy milyen név szerepel a kártyán, a másik pedig a kedvezmények, előnyöket, amiket biztosítani tudnak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. május 18. kedd
Erik, Alexandra
20. hét
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?