Mint ismeretes, az MKB Bank hétfőtől nem fogad be új euró- és svájci frank alapú hitelkérelmeket. A pénzintézet azzal magyarázta a döntését, hogy az árfolyamok jelentős volatilitása minden eddiginél bizonytalanabbá teszi a jövőbeli árfolyamra vonatkozó várakozásokat. A felfüggesztés határozatlan időre szól, és a már befogadott kérelmeket nem érinti.
A Világgazdaság kérdésére az Erste Banknál és az OTP Banknál is elmondták, hogy folyamatosan vizsgálják felül a finanszírozási konstrukciókat és mérlegelik a kialakult piaci helyzetet. (Az OTP a hétvégén jelentősen növelte a deviza vételi és eladási árfolyamai közötti rést.)
A K&H és a Budapest Bank ugyanakkor az UniCredittel karöltve nyomatékosította, hogy folytatja a devizahitelek nyújtását. A jelenlegi helyzetben az azonban biztosnak tűnik, hogy több bank is jelentősen emelni kényszerül devizahiteleinek kamatlábait, illetve szigorodnak a piacon a hitelezési feltételek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








