A nyersanyagárak hihetetlen emelkedése nyomán idén várhatóan sokakat kiver majd a víz a fűtésszámlák láttán. Ezzel együtt egyre nagyobb nyomás nehezedik a kormányokra, hogy az anyagi nehézséggel küzdő családok, és az idősek számára valamilyen formában segítséget nyújtson. Nincs ez másként Nagy-Britanniában sem.
Nemrégiben döntés született arról, hogy az energiavállalatok számára különadót vezetnek be, miután a nyersanyagárak emelkedése nyomán jelentős profitra tettek szert.
A döntés azonban megosztja a szakértőket, sokan úgy vélik, hogy a megnövekedett adófizetési terhet a vállalatok úgyis továbbhárítják majd a fogyasztókra, így hiába osztanák szét az így befolyt többletbevételt az idősek, és anyagi gondokkal küzdő családok között, nem biztos, hogy jobban járnak.
Sokan úgy vélik, jobb ha beletörődünk, hogy az olcsó energiának egyszerűen vége!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








