Júliusban írják ki az első pályázatokat a Svájci Alap pénzeire a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél, de az erről való egyeztetés már ebben a hónapban megkezdődik. Magyarország 131 millió svájci franknyi támogatásban részesülhet öt évre - írja a Világgazdaság.
A 2004-ben csatlakozott 10 tagállamnak egymilliárd svájci frank támogatást ajánlottak fel. A ránk jutó 131 millióból 36-ot már júliusban le lehet kötni a kiírások révén.
A legtöbb forrást az alap infrastruktúra fejlesztésére, valamint környezet fejlesztésre szánják. Itt a települési infrastruktúra és az életszínvonal javítása az elsődleges, és az pénzek 30 százalékát a leghátrányosabb régiók, Észak-Alföld és Észak-Magyarország kaphatják.
A természeti katasztrófák megelőzésére, így az árvízkezelésre ugyancsak júliusban lehet pályázni, itt kiemelt prioritást élvez a Felső-Tisza vidéke. Kutatás-fejlesztés kérdésben azonban vannak még tisztázatlan pontok.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








