A HILD József Örökjáradék Zrt. a sikeres tavalyi év után 2008-ban tovább terjeszkedik: mostantól újabb 21 vidéki központban elérhetők a nyugdíjasok körében népszerű szolgáltatásaik.
A hazai piacon a legnagyobb és egyre növekvő számú ügyfélkörrel rendelkező HILD® 2007-es sikereit folytatva, és a hozzájuk forduló idősek igényeit felmérve 2008-ban újabb vidéki városokban lesz elérhető. A cég ez év elején 70 százalékkal növelte meg vidéki hálózatát, így mostantól csaknem az ország valamennyi megyéjében az idősek rendelkezésére állnak.
A HILD® országos hálózata a következő városokkal bővült: Baja, Kiskunfélegyháza, Dunaújváros, Gyöngyös, Szolnok, Tatabánya, Tata, Siófok, Szekszárd, Pápa, Nagykanizsa, Keszthely, Hódmezővásárhely, Hajdúböszörmény, Hajdúszoboszló, Hatvan, Oroszlány, Komárom, Zalaegerszeg, Hévíz, Dorog.
"Számunkra rendkívül fontos, hogy szolgáltatásainkat valóban kényelmesen elérhető formában nyújtsuk mindenkinek. Büszkék vagyunk arra, hogy kibővült hálózatunkkal az ügyfeleink valódi igényeit szolgálhatjuk ki." - nyilatkozta Kézdy Gábor, a HILD® vezérigazgatója. − "Mára bebizonyosodott, hogy az életjáradék szolgáltatás iránt egyre nagyobb, jelentős az érdeklődés, és hogy a HILD® több ezer nyugdíjas számára biztonságos és vonzó megoldást kínál. "
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








