Egyelőre nincs miért aggódnia a magyar lakáshiteleseknek az USA jelzáloghitel-piacán kialakult válságtól, mert az a jelenlegi információk szerint nem hat a magyarországi pénz-és tőkepiacokra - írja a Világgazdaság.
Az MNB elemzője, Nagy Márton a jegybank pénteki rendezvényén rámutatott, hogy a magyar bankrendszernek jelenleg nincs külföldi kitettsége, és a hazai befektetési alapok esetében is csak körülbelül 80 millió forintnyi befektetési érinthet a kockázatos hitelek piacán kialakult krízis.

A jegybank szerint az igazi veszélyt a nagyfokú bizonytalanság adja, mely az elmúlt hetekben a nemzetközi piacokat jellemezte, ezért az MNB folyamatosan figyelemmel kíséri az eseményeket, és kommunikálja a lehetőséges pénzügyi stabilitás kockázatait.
A Moody's Investors Service tanulmány szerint is a válság csupán korlátozott hatást gyakorolt az európai biztosítókra, de hangsúlyozza, hogy korai lenne messze menő következtetéseket levonni a veszteségek mértékére vonatkozóan.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








