A Harris Interactive legfrissebb felmérése szerint a felhasználók az online bankolást jelölték meg az elsőszámú olyan internetes tevékenységként, mely megkönnyíti az életüket - írja a Napi.
A válaszadók 86%-a hetente kb. 5 órát spórol meg az online bankolással, mely 21%-uknál teljes egészében kiváltja a bankba járást.
A tapasztalatok szerint hazánkban a felhasználók jóval bizalmatlanabbak amerikai társaiknál. A magyar válaszadók 43%-a vallotta úgy, hogy használja az internetes bankolási lehetőségeket.
Az elutasítás elsőszámú oka a bizalmatlanság és az attól való félelem, hogy a személyes adatokhoz illetéktelenek is hozzáférhetnek. Ezen félelmek a válaszadók 90%-át jellemzik.
Pozitívumként - az amerikaiakhoz hasonlóan - a gyorsaság mellett a kényelmet és a banki nyitva tartástól való függetlenséget jelölték meg a hazai válaszadók.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


