Az American Express bankkártyák magyarországi "családjának" harmadik tagjaként Gold hitelkártyával jelent meg az OTP Bank a piacon, az újabb bankkártya kibocsátásával tovább szélesítette hitelkártyáinak és szolgáltatásainak körét a piacvezető hazai hitelintézet.
Az új Gold plasztiklapot mindazon 18 évnél idősebb devizabelföldi természetes személyeknek ajánlja a bank, akik az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek, értéknövelt szolgáltatásokra, minőségre, egyediségre vágynak, de nem feltétlenül privátbanki ügyfelek.
Magyarország legnagyobb hitelintézete és a világ egyik vezető pénzügyi szolgáltatója közötti szerződés értelmében az OTP Bank az American Express lakossági bankkártyák kizárólagos magyarországi forgalmazója, illetve kibocsátója. A bank 2005. június 1-jétől tette elérhetővé ügyfelei számára a két American Express bankkártyát: az American Express Gold terhelési(charge) kártyát, valamint a Blue hitelkártyát.
Nemzetközi összehasonlításban a Gold hitelkártya-birtokosokat az átlagot meghaladó havi költések és tranzakciós számok jellemzik. Magyarországon havi nettó 170 ezer forintot meghaladó jövedelem, valamint legalább 3 hónapja meglévő, bármely hazai banknál vezetett lakossági folyószámla szükséges a hitelkártya igényléséhez.
Az újonnan kibocsátott American Express Gold hitelkártyát értéknövelt és egyedi szolgáltatások teszik vonzóvá. A termék a klasszikus rulírozó hitelszámla kamatmentes periódusán túl - minden vásárlási tranzakcióra vonatkozó - sávos, akár 2%-os visszatérítést is biztosít, amely a vásárlási forgalomtól függően évente 50.000 forint megtakarítást is jelenthet a kártyabirtokos számára. (Az American Express Gold Hitelkártyák esetében a bank a fő- és társkártya-birtokos általi vásárlási tranzakciók kumulált összege alapján az éves vásárlások alapján 3 millió forintig annak 1%-át, 3 millió forint fölött 2%-át, de maximum évi 50.000 forintot jóváír a decemberi elszámolás alkalmával a hitelszámlán.)
A kártyához díjmentes családi utazási baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás kapcsolódik, amely a külföldi sürgősségi készpénzfelvét és a 48 órán belüli kártyapótlás mellett a gondtalan utazást és nyaralást szolgálja.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az American Express kártyabirtokosok különleges és exkluzív - más kártyabirtokosok által nem elérhető - ajánlatokra és kedvezményekre számíthatnak az American Express Selects programban. Magyarországon és külföldön szolgáltatók, boltok, éttermek és szállodák ezrei kínálják a legjobb utazási, pihenési, gasztronómiai és vásárlási lehetőségeket.
Az American Express Gold hitelkártyához első éves díjkedvezménnyel lehet hozzájutni, a bank hitelbírálattól függően legalább 500.000 forintos de legfeljebb 2 millió forintos hitelkeretet biztosít a termékhez. A fő- és társkártyák egyaránt 3 évig érvényesek a kibocsátás időpontjától számítva.
A bankkártyával számos tranzakció végezhető, így vásárlás, készpénzfelvétel, PIN-kód csere, bankfióki, postai POS-befizetés, egyenleglekérdezés, mobil telefonkártya feltöltés. A hitelkereten belül lehetőség van OTP ATM-en keresztül, illetve az OTPdirekt szolgáltatások (telefonos ügyintézői, internetes, mobiltelefonos, Aktív mobilBank) igénybevételével a napi vásárlási limit lekérdezésére, módosítására, illetve a készpénzfelvételi limit módosítására, de rendelkezésre áll az internetes vásárlás és a postai rendelés lehetősége is.
Az OTP Bank és az American Express eddigi együttműködése elfogadói és kibocsátói oldalon is egyértelműen sikeresnek minősíthető, 2006-ra több mint 150.000 American Express kártyát bocsátott ki a legnagyobb hazai hitelintézet, így egy év alatt közel 100.000 darabbal növelte a bank az American Express kártyák számát. Az elfogadói hálózatba bekapcsolt kereskedelmi elfogadóhelyek száma is jelentősen bővült, 2006 év végére már 15.000 kereskedelmi elfogadóhelyen volt lehetőség American Express kártyával fizetni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








