Egyre népszerűbbek a fix díjas autóhitelek mind a finanszírozók, mind pedig a vásárlók körében. A svájci jegybank kamatemeléseit a piaci szereplők különböző módon érvényesítik szerződéseikben a hazai lízingcégek. Azonban a végeredmény mindig ugyanaz: a hitelfelvevő fizeti meg a különbözetet - írja a Világgazdaság.
Akadnak olyan piaci szereplők akik a tavalyi svájci kamatemeléseket nem érvényesítették 2006-bana szerződéseikben, azonban ebben az évben pótolják a lemaradásukat. A különböző gyakorlatok végeredménye ugyanaz: a szerződő előbb-utóbb megfizeti a kamatemelés miatti magasabb törlesztő-részleteket.
Az elmúlt évben számos akciós ajánlattal találkozhattak az autóvásárlók, hiszen a gyártók által támogatott konstrukcióknál 0-2 százalékos THM-ekkel is lehetett találkozni. Bár a finanszírozók ajánlatai 5-6 százalékos THM-ről szólnak, az ügyfél az autókereskedőnél ennél magasabb, átlagosan 8,5 magasabb, jellemzően 10-13 százalék közötti THM-eket kap kézhez.
Egyre több ügyfél igényli a fix díjas konstrukciókat, amelyeknek a lényege az, hogy havi törlesztés összege nem, csak a futamidő változik az árfolyam és akamatok változásának megfelelően.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








