Újabb jó lehetőség a lakásvásárlásban gondolkodóknak: a K&H Bank június 9-ig meghosszabbítja korábbi akcióját, így a K&H üzleti feltételű forint, euró vagy svájci frank alapú és a K&H állami kiegészítő kamattámogatásos lakáshiteleket továbbra is a hitelfelvétellel járó induló költségek nélkül, akár többszázezer forint megtakarítással lehet igénybe venni. A gyorsan népszerűvé vált - akár 10 százalék önerővel is igénybe vehető és a K&H otthonvédelmi program nyújtotta biztonsággal is kiegészíthető - kölcsönlehetőség mellé a K&H segít az új otthon berendezésében is. Május 19. és június 9. között ugyanis valamennyi euró vagy svájci frank alapú, illetve állami kiegészítő kamattámogatásos lakáshitelt felvevő ügyfél kiválaszhat egyet a különféle K&H hitelkártyák közül, ehhez 200 000 forintos hitelkeret jár, mindemellett pedig az első éves kártyadíj is a Bank ajándéka.
Az elmúlt időszak számait elemezve megállapíthatjuk - mondja dr. Orosz András, a K&H Bank ügyvezető igazgatója -, hogy továbbra is szembetűnő a deviza alapú hitelek kiugró növekedése. Ezek között a svájci frank alapú lehetőség esetében a K&H Bank kiemelkedően versenyképes feltételeket kínál. Minden bizonnyal ennek eredménye, hogy 2004. és 2005. december között a K&H üzleti feltételű deviza alapú lakáshitelből kihelyezett összeg több mint 54 milliárd forinttal nőtt. Erősödött az érdeklődés ugyanakkor a piaci alapú forinthitelek iránt is. Évről évre több lesz az átlagos hitelösszeg, amely jelenleg eléri az 5,5 millió forintot.
A dinamikus piacbővülés önmagában is elegendő ok arra, hogy a K&H Bank nyár eleji lakáshitel-akciója megőrizze a tavaszi ajánlat valamennyi fontos elemét, de hozzájáruljon az új lakás birtokbavételének, berendezésének költségeihez is.
Most a piaci feltételű, nem forint alapú, valamint az állami kamattámogatásos formában megítélt K&H lakáshitelekhez húsz napon keresztül 200 000 forint hitelkerettel megnyitott hitelkártya is jár. Az már természetesen az ügyfél döntésen múlik, hogy K&H Visa Classic, K&H MasterCard vagy éppen K&H Supershop hitelkártyával kívánja megvásárolni az új otthon első kényelmes foteljét.
Emlékezetes, hogy a K&H Bank áprilisban bevezetett, és most meghosszabbított akciója hamar népszerűvé vált. A konstrukció ott és akkor segítette az új lakásra vágyókat, ahol és amikor az a leginkább fontos volt nekik. Az ingatlan-értékbecslés költsége, a hitelbírálati díj, a közjegyző munkadíja, a különféle folyósítási jutalékok, s a lakásvásárláskor kötelezően közreműködő ügyvéd költsége, a sok kicsi, ha összeadódik, akár félmilliós egyszeri kiadássá is nőhet.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A K&H tavaszi ajánlata éppen a nem várt meglepetések többségétől védte meg a Bankhoz fordulókat, amikor elengedte az induló költségek egy részét, illetve vállalta mások megtérítését. (Az elengedés a tulajdoni lap és a térképmásolat díjára, valamint az értékbecslési és szerződéskötési díjra, a megtérítés - számla ellenében - a közjegyző munkadíjára vonatkozik.) Az már csak ráadás, hogy az otthonteremtésbe akár tíz százalék önrésszel is bele lehet vágni, s így már nem szükségszerű a megvásárolni szándékozott mellett újabb ingatlan fedezetként történő felajánlása, ha nem áll rendelkezésre magasabb készpénz önrész.
K&H azokra is gondol, akik be szeretnék biztosítani magukat nem várt események idejére. Ha valaki túljutott a kezdeti nehézségeken, és aggódik, hogy egyszer valamilyen váratlan ok miatt esetleg nem tudja majd fizetni a részleteket, azok számára kiválómegoldást jelent a K&H otthonvédelmi program, amely természetesen a most meghosszabított akció része is. (Ebben a rendszerben lehetőség van díjmentes hitel-átütemezésre és futamidő-hosszabbításra, esetleg devizanem-váltásra, de akár rendkívüli előtörlesztésre is.)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








