A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Hazai érték, valódi lehetőség: ezt kínálja a Régiók Kincsei program. Csatlakozz beszállítóként! (x)
Kistermelő vagy, aki különleges, jó minőségű termékeket készít? Szeretnéd elérni a SPAR vásárlóit, és egy aktív, fejlődő közösséghez tartozni? Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a Régiók Kincsei programhoz!
Helyi hősöket keres a SPAR
Nagyon sok kisvállalkozás, családi manufaktúra küzd azzal, hogy nehezen jut el termékeivel a fogyasztókhoz. A SPAR Régiók Kincsei programja épp ezen változtat: lehetőséget ad arra, hogy helyi termékek kerüljenek a SPAR polcaira – piros almás logóval jelölve. A cél, hogy a vásárlók könnyen felismerjék a minőségi, hazai élelmiszereket, amelyek mögött valódi emberek, történetek és helyi értékek állnak.
A SPAR Magyarország 2021-ben indította el a többszörösen díjazott Régiók Kincsei programját a helyi kistermelők kiváló minőségű, kézműves termékeinek támogatására. A kezdeményezéssel a helyi partnerek lehetőséget kapnak, hogy a vállalat 7 regionális központjának néhány tíz kilométeres vonzáskörzetéből be tudják szállítani magas minőségű termékeiket a SPAR üzleteibe.

Több mint értékesítési lehetőség
A programba jelentkezők nemcsak piacra jutási lehetőséget kapnak, hanem részesei lehetnek a SPAR beszállítói közösségének is. Ez szakmai támogatást, fejlődést és kapcsolatépítési lehetőséget is jelent – például a SPAR Beszállítói Akadémián, a Marketing Bootcampen vagy akár az I Love Hazai podcaston keresztül. A programban való részvétel segíthet abban is, hogy egy termék idővel országos, sőt akár külföldi kínálat részévé váljon.

Minőségi hazai termékek a polcokon
A SPAR Magyarország idén is elkötelezetten dolgozik azon, hogy a hazai kis- és középvállalkozások termékei minél több emberhez eljussanak. A Régiók Kincsei program célja, hogy helyi értékeket közvetítsen – a magyar termékek támogatásán keresztül a gazdaságot, a munkahelyeket és a fenntarthatóságot is erősítve. A programban már 131 kisvállalkozás vesz részt, és több mint 600 kiváló minőségű magyar termék található meg országszerte a SPAR üzletek polcain – a jól ismert piros almás logóval megjelölve.

Csatlakozz most!
Ha úgy érzed, hogy a te terméked is méltó arra, hogy a Régiók Kincsei között legyen, és szeretnél fejlődni, tanulni, közösséghez tartozni, itt a helyed! A SPAR várja azok jelentkezését, akik helyi értékeket képviselnek – és készen állnak a következő lépésre.
(x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








