Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Húsvéti programokkal nyitja meg tavaszi idényét a Dinnyési Várpark és Skanzen, ahol nyuszis kisvonat, tojásfestés, és Jézus életét bemutató szobrok várják a látogatókat. Az erre az alkalommal elkészített nyuszivonat húsvéti díszítéssel közlekedik a park 540 méteres pályáján.
A márciusban bemutatott kisvasút ünnepi díszítést kapott: nyuszifejjel és színes tojásokkal felszerelve indul el az 540 méteres pályán a tavaszi szünet első napjától. A látogatók kézműves programokon is részt vehetnek, többek között tojás- és nyuszifestésen.
A Skanzen egy XI. századi magyar falu világát idézi meg, míg a Körtemplomban 101 kerámiaszobor és dombormű meséli el Jézus életét. A parkban 46 középkori magyar vár makettje is megtekinthető. "A célunk mindig is a tartalmas, mégis elérhető programkínálat volt" – hangsúlyozta Alekszi Zoltán alapító.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








