A bakonyi fenyőültetvényes, Jandala Attila tanácsaival most megtudhatjuk, hogyan tarthatjuk hosszabb ideig frissen a fákat, és mire érdemes figyelni a vásárláskor.
A székesfehérvári és a zalaegerszegi régió újonnan érkezett beszállítóinak több mint ötven új termékével találkozhatnak május 12-től 6 héten át a vásárlók Budapesten négy INTERSPAR és nyolc SPAR áruházban, ahol kóstolókon is bemutatják a különleges minőségű, az adott régióban előállított élelmiszereket.
A helyi kistermelők támogatását és a vásárlói igények kielégítését egyaránt szem előtt tartotta a SPAR Magyarország, amikor 2021-ben elindította a Régiók Kincsei programot: ennek köszönhetően hat megyei jogú városban – Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Hódmezővásárhely, Nyíregyházán, Pécsen és Győrben – alakítottak, illetve alakítanak ki olyan központokat, ahol mikro- és kisméretű vállalkozásoknak biztosítanak beszállítói lehetőséget.
Az új termékkínálatot most bemutató két régióból 24 kis vagy közepes vállalkozás termékei jelennek most meg, amelyek együttesen közel ötven főt foglalkoztatnak, és így helyben biztosítanak megélhetést a családoknak.
Ezzel a kezdeményezéssel nem csupán a hazai kistermelők piacra jutási esélyeit javíthatjuk, elősegítve a helyi gazdaság fejlődését és a régiós termékek iránti kereslet élénkítését, de megteremtjük annak lehetőségét is, hogy egy-egy adott élelmiszer a lehető legrövidebb úton, a leggyorsabban eljuthasson a fogyasztókhoz. Ez nemcsak a vásárlói élményt fokozza, de a távolság lerövidítésével, a szállítási költségek csökkentésével, valamint a fenntartható módon megtermelt árucikkek polcokra juttatásával a környezetet is kíméljük. Mivel a „Régiók Kincsei” programunk elsősorban a helyben előállított mezőgazdasági termékekkel kereskedő kis családi cégeknek, egyéni vállalkozásoknak nyújt hathatós segítséget, így az adott térség gazdasági fejlődéséhez is hozzájárulunk
- mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vásárlók a piros almát ábrázoló logóról és a „Régiók Kincsei” feliratról ismerhetik meg e termékeket. Közülük számos – a kijelölt üzletekben tematikus kihelyezésen – a székesfehérvári és zalaegerszegi térségben termelt élelmiszerek közül mutatkozik be. A székesfehérvári térség termékeit május 12-től június 1-ig, a zalaegerszegi régió termékeit pedig június 2-től három héten át vásárolhatják meg a vevők a kijelölt budapesti SPAR és INTERSPAR üzletekben.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az adott sorok végében egy speciális korona, zászlók és polccsíkok hívják fel a vásárlók figyelmét a különleges árucikkekre, amelyek között lesz sajtostallér, bor, sör, pálinka, GIN, tojás, száraztészta, mustár, ketchup, magolaj, chips, nápolyi, mézescsók, puszedli, vaníliás kifli és savanyúság is. A most bemutatkozó termékek között találunk valódi, főzött, mediterrán ízvilágú kisüzemi mustárt, kisüzemi sört, valamint manufakturális módon készült tésztákat is.
A Régiók Kincsei program eddigi sikerességét bizonyítja az is, hogy a vásárlói kéréseknek eleget téve további 4 helyszínnel bővül a székesfehérvári régióban azon áruházak száma, ahol a termékek elérhetőek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








