Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Az NKM Mobilitás Kft. a kecskeméti Decathlon parkolóban is üzembe helyezte elektromos autó töltőit az ügyfelek számára, amellyel az M5-ös autópálya átjárhatóvá vált. A Mobiliti töltőállomásai ezen kívül a Decathlon áruházak Dunakeszin, Miskolcon, Dunaújvárosban és Debrecenben található parkolóiban lesznek elérhetők a jövőben.
Az új töltőállomáson 1 db 50 kW-os villámtöltő CCS és CHADEMO és egy 43 kW-os Type2 típusú csatlakozóval, valamint 1 db 2x22 kW-os gyorstöltő érhető el az ügyfelek számára, melyeken egyszerre összesen 4 autó tölthető. A Mobiliti töltőállomásain mindenhol megszűnt a kábel csatlakoztatása utáni automatikus töltés, amely már csak az NKM TöltőPont applikációból kezdeményezhető, olvasható a Nemzeti Közművek Zrt. közleményében.
Tavaly együttműködési keretmegállapodást írt alá az NKM Mobilitás Kft. a Decathlon áruházak tulajdonosával, a Tízpróba Magyarország Kft.-vel annak érdekében, hogy az országszerte 12 áruházhoz tartozó parkoló területeken 2019 év végétől az ügyfelek igénybe tudják venni a társaság elektromos autótöltő állomásait. Ezen töltőállomások közül a budaörsi, zalaegerszegi, szombathelyi, csömöri, maglódi, győri, székesfehérvári és kecskeméti töltőállomást már átadta a társaság. A keretmegállapodás összesen 26 töltőállomás üzembe helyezéséről szól.
A Nemzeti Közművekhez tartozó NKM Mobilitás Kft. eddig 73 db nyilvános töltőt és 150 db nyilvános töltési pontot telepített. A Mobiliti 2018 nyarán elindította a 0-24 órában működő telefonos ügyfélszolgálatát, amely segítséget nyújt a villanyautósok számára.
Fotó: Nemzeti Közművek Zrt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








