Most 10 évben határozza meg a törvény a közfoglalkoztatásban eltölthető időt, ám ez változhat.
Döntött a kormány: bő 23 milliárd forintot fordítanak arra, hogy fejlesszék a Fertő tó turisztikai vonzerejét – szúrta ki a HelloVidék a Magyar Közlöny legfrissebb számában.
Mint ahogyan az a Magyar Közlöny 2019. február 28-ai számából kiderül, a kormány döntött a Sopron-Fertő kiemelt turisztikai fejlesztési térség meghatározásáról és a térségben megvalósítandó egyes fejlesztések megvalósításához szükséges források biztosításáról szóló 1862/2016. (XII. 27.) Korm. határozat módosításáról. A módosítás alapján a Fertő tó turisztikai attraktivitásának fejlesztését tűzték ki célul, mely a Fertő tavi vízitelep fejlesztével csúcsosodik ki.

A fenti táblázatból kiderül, hogy a Fertő tóhoz csoportosított 23,26 milliárd forint a turisztikailag frekventált térségek integrált termék- és szolgáltatásfejlesztését, ezen belül a Fertő tó alapinfrastruktúrájának fejlesztését, vízminőségének javítását, valamint a vendégfogadás és szállásadás infrastruktúrájának megteremtését hivatott szolgálni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


