Próbák és ünnepi készülődés – a Jászai Mari-díjas színész-rendezőnek most Szombathely lett a második otthona. A sűrű menetrend közepette még a karácsonyfa-beszerzést is itt intézte.
Adalék-, színezék- és tartósítószer-mentes, új hústermékcsaláddal bővülnek a Lidl Magyarország polcai. A tizenkét különböző termékkel rendelkező, magas hústartalmú, a piacon egyedülálló Pikok Pure termékcsalád az egészséges életmódot és a tudatos táplálkozást folytató vásárlóknak jelent választási lehetőséget.
A vállalat a megváltozott vásárlói igényeket is szem előtt tartva fejlesztette új Pikok Pure termékcsaládját. A kizárólag természetes összetevőkből, adalékanyagtól és színezéktől mentes termékek, mint ahogy az elnevezésük is mutatja - „pure” szó jelentése „tiszta”-, a tudatos választás jegyében készültek: húsból, tartósítószer és ízfokozó nélkül, csupán só és fűszerek felhasználásával. A termékcsaládban helyet kaptak a cukor-, glutén-, és egyéb allergéntől mentes termékek is, hogy a speciális táplálkozási igényekkel élők is megtalálják a kínálatban a számukra megfelelő terméket, derül ki a Lidl Magyarország közleményéből.
A Pikok Pure termékcsalád tizenkét termékből áll. A sonkafélék, a párizsik és virslik, valamint a szalámik és kolbászok megfelelő mennyiségben és minőségben fogyasztva kiemelkedő szerepet töltenek be táplálkozásunkban, hiszen nagyon fontos teljes értékű fehérje források. A magyar és nemzetközi egészséges táplálkozásra vonatkozó ajánlások szerint minden főétkezésnek tartalmaznia kell egy teljes értékű fehérjét, így a Pikok Pure termékek tökéletesen beilleszthetők az egészségtudatos táplálkozásba. A fehérje mellett pedig fontos tápanyagokat, és ezáltal változatosságot biztosíthatnak az étrendben.
Az új Pikok Pure termékpalettán megtalálható sonkafélék mérsékelt energia- és zsírtartalommal rendelkeznek. A magas fehérjetartalmukon túl további előnyük, hogy hústartalmuk rendkívül magas (94%), tartósítószert és ízfokozót sem tartalmaznak, csak természetes összetevőkből állnak. A párizsik és virslik fehérjetartalma 14-16 százalék között mozog, nem tartalmaznak tartósítószert, ízfokozót, valamint adalékanyagokat sem. A szalámik és kolbászok hagyományos füstöléssel és hosszú ideig tartó szárításos eljárással készülnek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








