Varsóban nevetségesen olcsó a reptéri transzfer: egy 10 kilométeres fuvar mindössze 2850 forintból megúszható.
2018-ban minden idők legjobb turisztikai idényét zárták Boldogkő várában. A sziklára épített egykori lovagvár sokak vonzó célpontja lett - írja a turizmus.com.
Szárnyal a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Boldogkő vára: tavaly 85 ezer kiránduló látogatta meg a várat, a településen pedig 3 év alatt megduplázódott a vendégéjszakák száma. A portál szerint a magas látogatottság a kulturális és turisztikai rendezvényeknek köszönhető:
- 2015 óta Garantált hétvégi programok várják a látogatókat húsvéttól október végéig,
- számos gasztro-kulturális eseményt tartanak, mint például májusban a bor- és fröccs fesztivált,
- júniusban az iskolások lepték el a várat osztálykirándulások révén,
- majd két héten át négyezer tanuló vett részt a várban megtartott történelem órákon és kézműves foglalkozásokon, ahol táncház, íjászat és apródképzés is színesítette a programokat,
- szeptemberben csülkös-pálinkás nappal várták a vendégeket
- októberben pedig középkori lovagi várjátékokat tartottak hazai és külföldi lovagrendek képviselőivel, látványos tornával, páncélosokkal és íjászokkal.
Palla Melinda, a vár kulturális menedzsere elárulta, hogy nemrég egy nagyobb szabású program megvalósítását segítő támogatási szerződést írtak alá, melynek keretében a vár belső terei is megújulnak. Mint kiderült, lovagtermet és kiállítótereket fognak kialakítani, kibővítenék a fogadótereket, valamint az infrastruktúrát és a közműveket is fejlesztenék. A menedzser elmondása szerint tovább bővítik a programok listáját és újabb turisztikai szolgáltatásokkal kívánnak erősíteni, mint például egy új kávézóval és egy ajándékbolttal a már meglévő Castrum Boldua középkori étterem mellé.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


