A részvénypiac forgalma 11,4 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.
Kedd éjszaka a bitcoin árfolyama áttörte a lélektani szempontból nagyon fontos 70 000 dolláros szintet, várhatóan pedig még a november 5-i amerikai elnökválasztás előtt új történelmi csúcsot fog elérni a kriptoeszköz árfolyama - írja a Portfolio. De vajon meddig emelkedhet még a bitcoin árfolyama?
A bitcoin jegyzése az elmúlt 24 órában mintegy 1,5 százalékkal került feljebb, azonban egy ekkora emelkedés is elég volt ahhoz, hogy áttörje a lélektani szempontból meglehetősen fontos 70 000 dolláros szintet az árfolyam - írja a lap. A kedvező piaci hangulat mellett az elmúlt napokban a befektetők egyre inkább elkezdték az önmagát kriptobarát jelöltként pozicionáló Donald Trump győzelmét árazni.
Meddig emelkedik még a bitcoin árfolyam?
Az elmúlt fél évben inkább kivárást láthattunk a kriptopiacon, így ebből a szempontból is ért már az elmozdulás - írja a lap. A bitcoin árfolyam kilőtt, és várhatóan tovább emelkedik. De vajon meddig? A teljes cikk a Portfolio oldalán olvasható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








