Egy pakisztáni üzletember és azeri riválisai titkos hálózatot építettek az orosz olaj kijuttatására a világpiacra.
Három uniós ország miniszterelnöke is Kijevbe utazik, hogy tárgyaljanak az ukrán elnökkel. Mateusz Morawiecki lengyel, Petr Fiala cseh és Janez Jansa szlovén kormányfő mellett Jaroslaw Kaczynski, Lengyelország miniszterelnök-helyettese is a delegáció tagja.
Mateusz Morawiecki lengyel, Petr Fiala cseh és Janez Jansa szlovén miniszterelnök kedden Kijevbe látogat, hogy találkozzanak Volodimir Zelenszkij ukrán elnökkel – közölte a lengyel kormány. Az Ukrajnába utazó delegáció tagja még Jaroslaw Kaczynski, Lengyelország miniszterelnök-helyettese.
A látogatást Charles Michel, az Európai Tanács elnöke és Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke szervezi, célja, hogy megerősítse az Európai Unió egyértelmű támogatását Ukrajna szuverenitása és függetlensége iránt. A látogatás célja továbbá, hogy egy széles körű támogatási csomagot nyújtson Ukrajnának – áll a lengyel kormány közleményében. A látogatásról az ENSZ-t is tájékoztatták.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








