A hosszú távú számlafizetési nehézséggel küzdő ügyfelek megsegítésére kiszélesíti az E-ON azoknak az ügyfeleknek a körét, akik részletfizetést igényelhetnek - olvasható a társaság közleményében.
A társaság döntése szerint az akció keretén belül, az igénylési feltételek könnyítésével, kiszélesítik azoknak az ügyfeleknek a körét, akik részletfizetést igényelhetnek. Ezt a március 15. és június 15. között igényelhető méltányossági részletfizetési lehetőséget a lakossági fogyasztóinak ajánlja fel a társaság, melynek igénybevételével az érintett ügyfelek könnyebben rendezni tudják tartozásukat.
A méltányossági részletfizetési lehetőség nem csak azoknak az ügyfeleknek jelent segítséget, akik ezen akció keretében az eddigi 4 hónapnál hosszabb időre kaphatnak részletfizetési lehetőséget, hanem azoknak is azonnali segítséget nyújt, akik közvetlenül kikapcsolás előtt állnak. Amennyiben a kikapcsolás előtt álló ügyfelek lejárt esedékességű tartozásuk 50 százalékát egy összegben megfizetik, a fennmaradó részre a szolgáltató 3 havi részletfizetési lehetőséget biztosít.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








