Szerdától ismét egy méretesebb áremeléssel szembesülhetnek az autósok a hazai kutakon, mivel emelkedtek a dollárban mért finomított termékárak, ráadásul a forint árfolyama is érdemben gyengült a mögöttünk álló napokban a dollárhoz képest.
Bár a múlt héten oldalirányú mozgás volt megfigyelhető az olajpiacon, a Brent átlagos árfolyama a múlt hét eleji alacsonyabb olajárszintek hatására emelkedést mutat.
Friss: Hatalmas áremeléssel nézhetnek farkasszemet az autósok
Ezzel párhuzamosan a napokban a finomított termékek átlagos jegyzésárai is felfelé vették az irányt. A benzin és gázolaj esetében egyaránt 3,3%-os dollárban mért áremelkdést lehetett tapasztalni az utóbbi napokban.
Az autósok számára ráadásul kedvezőtlen fejlemény, hogy az európai adósságválság miatti félelem hatására csökkent a kockázatvállalási kedv, ami miatt a forint árfolyama érdemben gyengült a dollárhoz képest (a múlt heti 183,4-es átlagár után az utóbbi napokban 190,8-as átlagos érték alakult ki). Mindezek következtében az üzemanyagárak emelkedése forintban kifejezve jelentős, 7,5%-os volt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Portfolio.hu elemzőjének véleménye szerint az utóbbi napok ármozgásai alapján tehát várhatóan szerdától a benzin és gázolaj ára is emelkedni fog. A finomított termékárak változását elnézve ráadásul a kutakon nagyságrendileg 5 forintos, vagy afeletti literenkénti áremelésre kerülhet majd sor.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








