Nyíregyházán az elmúlt években több hosszú ideje működő étterem, kávézó és vendéglátóegység kényszerült végleg bezárni, ezzel jelentős átalakulást hozva a város vendéglátási térképén.
Új Covid-variáns, a Nimbus (NB.1.8.1) jelent meg, amely már 22 országban terjed, és több ázsiai országban esetszám-növekedést okozott - írja a Manchester Evenings.
Az Egyesült Királyság Egészségbiztonsági Hivatala (UKHSA) június 5-én megerősítette, hogy a Nimbus variánst már az Egyesült Királyságban is kimutatták. Eddig 13 fertőzést azonosítottak Angliában, de a nemzetközi adatok szerint a variáns egyre nagyobb arányban jelenik meg a globális Covid-esetekben.
A variánst először január 21-én regisztrálták, és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) május 23-án jelentette be, hogy az új NB.1.8.1 törzs "megfigyelés alatt áll". 2025 április végére a globális fertőzések mintegy 10,7 százalékát tette ki – szemben a négy héttel korábbi 2,5 százalékkal.
A WHO közlése szerint nem javasolnak utazási korlátozásokat az új variáns miatt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







