Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Az Országos Mentőszolgálat felhívta a figyelmet arra, hogy sokan félreértik a mentők szerepét és feladatait. Azért választották hivatásukat, hogy az életmentésben segítsenek, gyakran találkoznak olyan esetekkel, amelyek nem sürgősségi ellátást igényelnek, például megfázás, horzsolások vagy kullancscsípés. A mentők kapacitása és felkészültsége elsősorban az életveszélyes helyzetekre van fenntartva.
A mentők munkáját nehezíti, hogy a helyszínre hívások sokszor nem valódi sürgősségi esetek miatt történnek, pedig a kisebb egészségügyi problémák kezelésére más egészségügyi ellátási formák is rendelkezésre állnak. A megfelelő tájékozódás kulcsfontosságú ahhoz, hogy a mentők valóban a legsúlyosabb esetekre koncentrálhassanak, amikor minden perc számít.
Az Országos Mentőszolgálat ezért arra kér mindenkit, hogy csak valódi életveszély esetén hívják a mentőket, és figyelmeztetik a lakosságot a helyes mentőhívás fontosságára. Ezzel mindannyian hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a mentők a legnagyobb szükségben segítsenek, ahol életveszély áll fenn. Ezt a posztot tették közzé, hogy tisztába tegyék, mi számít valóban sürgős esetnek:
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








