Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Nyárig 104 milliárd forintos kórházi tartozást rendezne a kormány, csakhogy az adósság összeg már március végén 110 milliárdnál járt.
Lényegében megszületett a döntés, ez alapján két részletben összesen 104 milliárd forintnyi adósságot rendez a kormány júniusig - írja a Népszava. Információik szerint az egészségügyi intézmények tartozása – beleértve az egyetemieket és az egyháziakat is – már csaknem 110 milliárd forint volt.
És ami még aggasztóbb, míg 2023-ban átlagosan havonta 3,7 milliárddal nőtt ez az adósság, 2024-ben már havi 20 milliárddal.
Korábban Takács Péter egészségügyi államtitkár több fórumon is jelezte az állandó eladósodást a finanszírozás átalakításával szüntetné meg, és a Népszava szerint az erről szóló tervei a kormány elé kerültek. Ennek százmilliárd forintos költsége miatt azonban ezt a megoldást a kormány egyelőre elvetette.
A kórházak tavalyi kényszerű szolgáltatás-felfüggesztéseinek hátterében az esetek 10-15 százalékában eszközellátási zavarok álltak – írta a lap.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








