Ukrajna lemondott a NATO-csatlakozási törekvéseiről, és helyette nyugati biztonsági garanciákat fogadna el a háború lezárása érdekében.
Íme a világ legöregebb férfijának speciális étrendje: 112 éves, de simán letagadhat pár évtizedet
A világ legidősebb férfija, a 111 éves brit John Tinniswood szerint a hosszú élet csak szerencse dolga.
Tinniswood, aki több mint egy fél évszázada vonult nyugdíjba, azután lett Guinness-rekorder, hogy a héten bejelentették a 114 éves venezuelai Juan Vicente Pérez Mora halálát. Az észak-angliai Merseyside-ban 1912-ben született nyugdíjas könyvelő és volt postai alkalmazott Tinniswood 111 éves és 222 napos.
Amikor a hosszú élet titkáról faggatták, egyszerűen csak annyit válaszolt: "vagy sokáig él valaki, vagy rövid ideig, nem sok mindent tehet az ember". Semmiféle speciális diétát sem követett, sőt sült halat evett sültkrumplival minden pénteken.
Tinniswood rekordját a Guinness Világrekordok közleménye szerint szakértői és a száz év felettieket nyilvántartó Gerontológiai Kutatócsoport is megerősítette. A valaha élt legidősebb férfi a japán Kimura Dzsiróemon volt, aki 116 évig és 54 napig élt. A legidősebb nő, aki egyben a legidősebb ember, a spanyol Maria Branyas Morea, aki 117 éves.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








