A „kék zónák” fogalma régóta izgatja a hosszú élet titkát kereső világ fantáziáját:de lehet, hogy valójában mégsem léteznek?

Akár emberéleteket is veszélyeztető álhír került ki a Facebookra, amely arról próbál meggyőzni, hogy megváltozott a sürgős esetek segélyhívószáma.
Újabb álhír terjed a közösségi médiában: ezúttal azt terjesztik, hogy szeptember elsejétől megváltozik a segélyhívó-telefonszám 1830-ra, ám az információ hamis - ezt a Világgazdaság vette észre.
A lap azt is írja, hogy a hamis információt terjesztő poszt már csaknem 7 ezer megosztásnál tart, és csak a pénteki napon ismét több száz profilon bukkant fel. Az információ azért nem igaz, mert a 1830 a vármegyei ügyeletnek a száma: ezt 16 óra után hívhatják azok, akiknek egészségügyi problémájuk van.
Sürgős esetben azonban továbbra is - így a posztban "jelzett" szeptember elsejei időpont után is! - a 112 a segélyhívó szám.
A Világgazdaságnak Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője megerősítette: félreértésről van szó, vészhelyzet esetén továbbra is a 112-es számot kell tárcsázni. Az 1830-as telefonszámot még februárban hívták életre, amikor az OMSZ elindította az egységes alapellátási ügyeleti rendszert.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


