Szoboszlai Arsenalnak rúgott találatától Dzsudzsák és Vitális szabadrúgásáig: ezek voltak szerintünk a naptári év legnagyobbjai.
A lombikbaba születésére nem sok esélye van egy magyar nőnek, ugyanis a hazai klinikák hatékonysága elmarad az európai átlagtól: tízből kevesebb mint két nő jár sikerrel.
Nem javult, sokkal inkább csökkent a reprodukciós kezelések hatékonysága Magyarországon, mióta államosították a meddőségi klinikákat - írja a hvg.hu. Mint írják, jelenleg 12 állami intézményben lehet asszisztált reprodukciós kezeléseket igénybe venni az országban. Az Európai Humán Reprodukciós és Embriológiai Társaság (ESHRE) adatai szerint népességarányosan Európában az egyik legalacsonyabb szám, miközben egyre több pár küzd meddőséggel.
Sőt, az elmúlt néhány évben csökkent a magyar lombikkezelések hatékonysága. Míg a kormány adatai szerint 2017 és 2019 között az évente elvégzett kezelések több mint 19 százalékából született gyermek, addig ez 2020-ban már csak 17,9% volt, 2021-ben pedig még tovább csökkent 16,6%-ra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








