Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Tovább emelkedett a szennyvíz koronavírus koncentrációja, számolt be róla az NNK.
Országos átlagot tekintve tovább növekszik a szennyvíz koronavírus koncentrációja - közölte a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) szerdán a honlapján.
Azt írták: a 49. héten a vizsgált városok többségénél emelkedő tendencia figyelhető meg; Budapest mindhárom szennyvíztisztító telepének ellátási területén, a Budapest környéki agglomerációs településeken, valamint Debrecenben, Miskolcon, Pécsett, Salgótarjánban, Szegeden, Szekszárdon, Szolnokon, Veszprémben és Zalaegerszegen.
A mért eredmények kilenc helyszínen stagnáló tendenciát mutatnak, csökkenés egyetlen vizsgált mintavételi helyen sem mérhető. A koronavírus örökítőanyagának koncentrációja minden vizsgált helyszínen az emelkedett tartományba esik az NNK közlése szerint.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








