Uniós forrásból összesen harminc helyszínen telepíthet új töltőket az MVM Mobiliti Magyarországon.
Szerdán jelentette be az Európai Bizottság, hogy nyilvántartásba veszi a Felhívás a dohányfüstmentes környezet és az első európai dohányzásmentes generáció elérésére 2030-ig című európai polgári kezdeményezést – számolt be az Infostart.
A kezdeményezés lényege az, hogy jogszabály segítségével védjék az új generációkat a dohányfüggőségtől és ezzel fellépjen a kapcsolódó környezeti veszélyek és egyúttal a dohányzás ellen is. A szervezők célja jelenleg az, hogy a brüsszeli végrehajtó testület jogi lépésekre tegyen javaslatot, amelyek megtiltanák a dohány- és nikotintermékek értékesítését a 2010 után született állampolgárok számára. Ezen felül a kezdeményezés konkrét intézkedéseket is tartalmaz a csikkmentes vízpartok és nemzeti parkok létrehozására, illetve szeretnék kiterjeszteni a szabadtéri füstmentes tereket.
Az EB közleménye szerint a kezdeményezés megfelel a vonatkozó jogszabályoknak, így jogilag elfogadható, de a tartalmát ebben a szakaszban még nem vizsgálja a bizottság. A jelenlegi fázisban a szervezők megkezdhetik a támogató aláírások összegyűjtését, amire egy év áll rendelkezésükre.
A szabályok értelmében, ha sikerül egymillió aláírást összegyűjteniük legalább hét különböző tagállamból, akkor a brüsszeli testületnek el kell döntenie, hogy helyet ad-e a kérelemnek, vagy elutasítja azt. A döntését mindkét esetben indokolnia kell.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml