Michael van Gerwen, a háromszoros darts világbajnok optimistán tekint a jövőbe egy rendkívül nehéz év után.
Hétről hétre egyre kevesebb ember fertőződik meg Magyarországon koronavírussal, és ezzel párhuzamosan az elhunytak száma is folyamatosan csökken, adta hírül a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) járványügyi osztályvezetője.
Galgóczi Ágnes, az NNK járványügyi osztályvezetője elmondása szerint hetente körülbelül 10-20 százalékkal csökken az új fertőzöttek és a halottak száma egyaránt. Az új esetek csaknem 21 százaléka pedig a 65-79 év közöttieket érinti, sőt ebben a korosztályban az új fertőzöttek száma egyre emelkedik.
Az NNK közleménye szerint Budapesten és Pest megyében regisztrálták a legtöbb fertőzöttet, de Nógrád, Jász-Nagykon-Szolnok és Zala megyében is emelkedik a fertőzöttek száma, igaz nem drasztikusan. A szennyvízből vett minták viszont alapvetően azt mutatják, hogy mindenhol csökkent a koronavírus örökítőanyagának mennyisége, és mára a legtöbb helyen ennek koncentrációja is mérséklődött.
A szakértő viszont figyelmeztet, hogy bár nyáron lecseng majd a járvány, de egyelőre nem lehet megmondani, hogy ősszel lesz-e hatodik hullám.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








