Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
2630 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 228-an vannak lélegeztetőgépen. 6 319 434 fő, közülük 6 059 382 fő már a második, 3 417 089 fő pedig már a megerősítő harmadik oltását is felvette.
A hétvégi összesített adatok szerint a beoltottak száma 6 319 434 fő, közülük 6 059 382 fő már a második, 3 417 089 fő pedig már a megerősítő harmadik oltását is felvette. Az elmúlt három napban 21 219 új fertőzöttet igazoltak, ezzel a járvány kezdete óta összesen 1 348 233 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.
A kormányzati portál szerint elmúlt három napban elhunyt 270 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 40 507 főre emelkedett. A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 1 169 775 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 137 951 főre emelkedett.
2630 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 228-an vannak lélegeztetőgépen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








