A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
A gyógyszertárak webshopjainak forgalma tavaly megduplázódott, igény volt arra, hogy akik nem tudnak vagy nem akarnak patikába járni, azok valamilyen módon hozzájuthassanak a termékekhez.
Feller Antal, a a Gyógyszer-nagykereskedők Szövetségének (GYNSZ) elnöke, a Hungaropharma Zrt. vezérigazgatója kiemelte, hogy a gyógyszerek csomagküldésével kapcsolatban az egyik ellenérv, hogy ez a gyógyszerhamisítás melegágya. Azonban sokan rendelnek webshopból gyógyszereket, ez a szám a pandémia alatt volt különösen jelentős.
A negyedik hullám kellős közepén nem lehet megtiltani a gyógyszertáraknak, hogy házhoz szállítsák az OTC- (vény nélkül is kapható) készítményeket
– mondta Feller Antal, a Gyógyszer-nagykereskedők Szövetségének (GYNSZ) elnöke, a Hungaropharma Zrt. vezérigazgatója a Világgazdaságnak. Szerinte auditálni kellene azokat a szállítókat, amelyek gyógyszereket, patikaszereket vihetnek házhoz, hozzátette:
a gyógyszerek csomagküldésével kapcsolatban az egyik ellenérv, hogy ez a gyógyszerhamisítás melegágya. De ez nem így van, ma internetes gyógyszertárat csak az működtethet, akinek az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) engedélyt ad.
A vezérigazgató szerint az OTC-gyógyszerek forgalma az utóbbi években nem a patikákban, hanem főleg a drogériai láncokban nőtt. A vitaminok és étrend-kiegészítők körének patikai kiáramlása tovább fog folytatódni, így ez a gyógyszertárak jövedelmezőségét erősen befolyásolja. A gyógyszer-nagykereskedők eredményességével kapcsolatban pedig elmondta: 2007-ben 6,2 százalék volt a nagykereskedők árrése, mára ez 5,3-re csökkent.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Piaci adatok szerint szeptemberben nagyjából 150 ezer alkalommal vásároltak a hazai gyógyszertárak online felületein
– közölte korábban a Hálózatban Működő Gyógyszertárak Szövetsége (HGYSZ). Ezek felében rendeltek vény nélkül kapható készítményt (OTC-terméket). Becslések szerint az interneten rendelt gyógyszerek forgalma az év végére elérheti a 4,5-5 milliárd forintot is.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








