Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
A Moderna keddi tájékoztatása szerint nagyon hatékony a 12-17 éves korosztály körében is: az oltott gyermekek körében nem tapasztaltak tünetes megbetegedést, ami 100 százalékos hatékonyságot jelent.
A Moderna klinikai tesztjében 3732 önkéntessel dolgoztak a 12 éven felüli gyermekek korosztályában. kétharmaduk két adag oltást kapott, míg egyharmaduk placebót. Az oltott gyermekek körében nem tapasztaltak tünetes megbetegedést, ami 100 százalékos hatékonyságot jelent - írja az Infostart.
Ennek alapján júniusban kezdeményezik is az amerikai gyógyszerengedélyeztetési hatóságnál, az FDA-nál, hogy a 12-17 éves korosztályban is megkaphassák a vészhelyzeti használatbavételi engedélyt. Amennyiben ezt megkapja, akkor az Amerikai Egyesült Államokban már két oltás is elérhető lesz a 12 év fölöttiek immunizálására.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








