Pfizer, amely a BioNTech-kel együttműködve szintén mRNS-alapú COVID-19 vakcinát gyárt.
Ismét tájékoztatott az Operatív Törzs. Müller Cecília országos tisztifőorvos beszámolója szerint még nem érte el az "indiai mutáns vírus" Magyarországot, ugyanakkor várhatóan nálunk is felüti majd a fejét.
Folyamatos a Sinopharm-vakcina elosztása: A szombaton érkezett 600 ezer kínai oltóanyag kiszállításra került még tegnap - mondta el Müller Cecília országos tisztifőorvos. Elmondása szerint a különböző variánsokkal szemben is hatékony lesz a kínai vakcina, de egyelőre még zajlanak a vizsgálatok ezen a téren.
Nagyon kedvezőek a tapasztalatok az online időpontfoglalással kapcsolatban a tisztifőorvos szerint, és egyben elhívta a fiatalok figyelmét, hogy ők is regisztráljanak. A WHO üzenete szerint senki nincs biztonságban, amíg mindenki biztonságban nincsen, ezért a saját egészségünk védelmén túl felelősek vagyunk másokért is - mondta Müller Cecília.
Az oltóbuszok már 62 településen jártak, és több mint 10 ezer főt be tudtak oltani.
Az indiai dupla mutáns nem ismer határokat, hazánkban még nem bukkant fel ugyan, de Svájcban már azonosították. A virológusok szerint jó hír, hogy az általunk használt ötféle vakcina az indiai mutációval szemben is védelmet nyújt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Kiss Róbert, a koronavírus-járvány elleni védekezésért felelős operatív törzs ügyeleti központjának vezetőhelyettese közölte, szombaton megnyitottak a teraszok, kerthelyiségek, kirívó szabályszegés azonban nem történt. Kedvezően hatott a szabálykövetésre a 11 órás kijárási tilalom kezdete is, ezután mindenkinek megköszönte az együttműködést az alezredes.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








