2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül.
Az AstraZeneca gyógyszergyár további csökkentést tervez az Európai Uniónak szánt oltóanyagok szállítása terén, az eredetileg ígértnek csupán egyharmadát tudja biztosítani - vagyis mindössze körülbelül 30 millió adagot - az első negyedév végéig - derül ki a cég által kiadott dokumentumból, amelybe a Reuters hírügynökség pénteken betekintést nyert.
A dokumentum szerint - amelyet az Európai Unió tisztségviselői két nappal ezelőtt kaptak kézhez - a brit-svéd gyógyszergyár az újabb közlés szerint március végéig 30,1 millió dózist szállít az európai integrációs szervezetnek, áprilisban pedig további 20 milliót. A mostani közlés a múlt hónapban tett ígérethez képest (amely még 40 millió adagról szólt) 25 százalékkal kisebb mennyiséget jelez előre.
A gyógyszergyár, amely az Oxfordi Egyetemmel közösen fejlesztette ki a védőoltását, az utóbbi időben egyre lejjebb szállította a szállítandó oltóanyag ígért mennyiségét. Február 24-én egy névtelenül nyilatkozó uniós illetékes már közölte ugyanezzel a hírügynökséggel: az AstraZeneca arról értesítette az Európai Uniót, hogy az idei év második negyedévében kevesebb mint a felét szállítja le a megállapodásukban foglalt, koronavírus elleni oltóanyagnak, vagyis az első negyedévben mintegy negyvenmillió adag oltóanyagot tud csak leszállítani a cég, a második negyedévben viszont kevesebb mint kilencvenmilliót a szerződésben szereplő 180 millió helyett.
Pascal Soriot, az AstraZeneca elnök-vezérigazgatója február 25-én az Európai Parlamentben tartott meghallgatáson közölte, hogy a cég megpróbál március végéig 40 millió adag oltóanyagot leszállítani az Európai Unió részére, ami az első negyedévre ígért mennyiségnek valóban kevesebb mint a fele. Nem tett említést azonban a második negyedévben esedékes szállításokról, amelyeknek a mennyisége a szerződés szerint 180 millió adag lenne.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul
- Átadták a megújult siófoki vízszint-szabályozó zsilipet, szerdától látogatható is - képek
- Nyártól már hat kínai nagyvárosba repülhetünk Budapestről
- Vizsgálják a nonstop tőzsdézés lehetőségét
- Megvan a Fidesz–KDNP fővárosi listája, több meglepő névvel
- Fegyverkereskedőket fogtak el Magyarországon és Szlovákiában - videó