Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Közzé tette a magyarországi oltópontok listáját Dr. Kunetz Zsombor orvos, egészségügyi szakértő. Kiderült, két szakaszra osztották az oltóhelyeket: tömeges oltásra 1530 ilyet jelöltek ki, ütemezett vakcinálásra pedig 612-t országszerte.
Dr. Kunetz Zsombor orvos, egészségügyi szakértő pénteken közzétette Facebook-oldalán a kórházaktól elvárt oltóhelyek számait, megyére, intézetre bontva. A dokumentumban szereplő "T" és "Ü" oltóhelyek az oltás két szakaszára utalnak. Az "Ü" az ütemezett, a "T" pedig a tömeges oltási szakaszt jelöli.
Tömeges oltásra csak akkor kerülhet sor, ha legalább egymillió ember számára elegendő oltóanyag áll rendelkezésre. A táblázatból kiderül, hogy előbbiből 1530, utóbbiból pedig 612 lesz országszerte. A lista a posztban olvasható:
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








