Elképesztő csalás áldozata lett egy egy szekszárdi nő, akitől 24 millió forintot loptak el.
Egy rakás budapesti szórakozóhelyet bezáratott a rendőrség a hétvégén a korlátozások be nem tartása miatt. Ők két hétig nem dolgozhatnak. Máshol a maszkviselést nem tartották be, több mint három tucat alkalommal birságoltak ennek kapcsán is.
Az éjszakai szórakozóhelyeket és az éjjeli korlátozás betartását ellenőrizték a Budapesti Rendőr-főkapitányság munkatársai a hétvégén. Szombatról vasárnap hajnalig kilenc szórakozóhelyet be is zárattak az 5. és a 7. kerületben - írja a police.hu.
A maszkviselés szabályainak megsértése miatt 38 emberrel szemben helyszíni bírságot alkalmaztak, 11 szabálysértési eljárást indítottak. A kijárási korlátozás megsértése miatt egy embert jelentettek fel. Emellett elfogtak egy körözött személyt és egy ittas vezetőt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








