Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Csaknem 500 embert helyeztek karanténba egy bajor farmon, ahol magyar vendégmunkások is elkapták a koronavírust.
Közel 500 embert kellett karanténba helyezni egy bajorországi farmon, ahol péntek óta 174 vendégmunkásnak lett pozitív a tesztje. A legtöbben Magyarországról, Romániából, Bulgáriából és Ukrajnából származó vendégmunkás - írja a Guardian híre alapján a 444. Mint kiderült, egy embert kórházba kellett szállítani.
Emellett karanténban vannak azok is, akiknek negatív lett a tesztjük.
A hatóság szerint a farmon nem alkalmazták következetesen a higiéniai előírásokat, a bajor egészségügyi miniszter pedig azt mondta, nagyon komolyan veszik a helyzetet, és mindenkit igyekeznek lekövetni, aki kapcsolatba léphetett a munkásokkal. Tömeges tesztelésbe kezdenek a környékbeli gazdaságokban is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








