A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
Kétszer nagyobb eséllyel hal bele a rákba, aki alternatív terápiákat választ - írja egy amerikai egyetem kutatásaira hivatkozva 24.hu.
A lap az Independenten szúrta ki a Yale Egyetem friss tanulmányának eredményét, mely szerint azok, akik homeopátiát, gyógynövényeket és más alternatív terápiákat is alkalmaznak, kétszer nagyobb eséllyel halnak bele a rákba, mint azok, akik csak a hagyományos kezelésre bízzák magukat.
Kiegészítő terápiának számít például a homeopátia, az étrend-kiegészítők, a tisztítókúrák, a jóga és a masszázs is. E tevékenységek rákgyógyító hatása azonban nem bizonyított. Azt ugyanakkor elismerik, hogy az alternatív terápiák egy részének, például a masszázsnak vagy az akupunktúrának közérzetjavító hatása lehet, hagyományos terápiák mellékhatásai ronthatják az életminőséget. A baj tehát sokkal inkább az, hogy sok beteg úgy gondolja, hogy az alternatív terápiák a túlélési esélyeiket is növelik.
(A borítókép illusztráció.)
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








