A kormány decemberben 150 újabb kórházban hagyott csecsemőre számít, miközben a jelenség egyre súlyosbodik Magyarországon.
2,5 milliárd forintot meghaladó értékben indít nővérszálló-fejlesztési programot a kormány, a Széchenyi 2020 kormányzati portál adatai alapján - írja ma reggel a Magyar Idők.
Meglévő nővérszállók felújítására és újak építésére 2,5 milliárd forintnál is több fog jutni 2020-ig a Magyar Idők szerint. A lap híre bemutat néhány nővérszállót is. A fővárosi Szent János Kórház erre a célra használt épületét 1964-es építése óta nem újították fel. Az orosházi nővérszálló előbb 20 évig működött munkásszállóként, majd 1998 óta nyújt szállást nővéreknek.
A lap szerint a kormány kiemelt célja, hogy enyhítse az egészségügyi ágazatot sújtó munkaerőhiányt, és e törekvések egyike a nővérszállók felújítása. Borítóképünkön a Szent János Kórház nővérszállásának tegnapi bejárása látható.
Borítókép forrása: MTI Fotószerkesztőség
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








