A kávéfogyasztás egészségmegőrző hatásait számos kutatás igazolta, köztük a Semmelweis Egyetemé is. Nem mindegy azonban, hogyan fogyasztjuk az italt.
Hazánkban gyakran előfordul, hogy nem jelentik a betegek, ha egyre súlyosabb panaszokat okoz egy rendszeresen szedett orvosság, pedig kötelező lenne jelenteni - írja a Magyar Nemzet.
Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) legfrissebb adatai is azt mutatják, hogy Magyarország jelentős lemaradásban van e területen. A 2015. májusi adatok szerint egymillió lakosra az Egyesült Államokban 2933 bejelentés jutott, Franciaországban 3593, míg hazánkban csak 151.
Az orvosok és a gyógyszerészek számára kötelező, hogy jelentsék a mellékhatásokat az OGYÉI-nek, de ezt a betegek is megtehetik, bár ezen a területen a magyarok egyelőre meglehetős lemaradásban vannak. Sokszor hónapokig ki sem derül, hogy valakinek az egyre súlyosabb panaszait egy rendszeresen szedett gyógyszer okozza. Sokan nem is mennek vissza ugyanahhoz az orvoshoz, nem mondják el az előzményeket, így ki sem derülhet, hogy esetleg mellékhatás a probléma forrása.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








